13. 9. 2017.

Planer / Dnevnik - Vrnjačka Banja

   Ovo je upravo najtraženiji post u poslednjih mesec dana. Svakodnevno dobijam poruke sa pitanjem o mom planeru i organizaciji pred put. Moram da priznam da sam ovo odugovlačila jer je nekako lično, razmišljala sam da nekako promenim sve, da ne slikam baš svoj planer, ali to ne bi bilo iskreno. 



Kliknite ''Pročitaj više'' ♥



   Ne znam kako se vi organizujete, ali ja volim da je sve jednostavno, lepo napisano i pregledno. Uvek pred put sastavim ovakvu listu na dve strane i vodim računa da spakujem sve. Kao što vidite imam mnogo markera i flomastera(čak ni ovo nije sve).



   Smatram da je organizacija vrlo lična stvar i bila sam iznenadjena količinom pitanja koja su mi pristizala. Morate same da se organizujete,da napravite neki svoj raspored. Ovo je moj raspored konkretno pred put(jer sam za to i dobijala najviše poruka) ali on možda neće odgovarati vama.



   Ja imam 3 dnevnika, u jednom planiram svakodnevne obaveze od 8h-20h organizujem se po satima. Neću vam prikazivati svoje nedeljne planove, svačiji raspored je drugačiji i to je veoma lično, ima dosta videa na YT na ovu temu pa tamo možete pronaći neku inspiraciju.

   U drugom dnevniku imam zapisane obaveze koje se tiču samo mog života(npr Blog i YT) i tu zapisujem i organizujem sve bar 7 dana unapred.

   Treći dnevnik je mali i njega nosim sa sobom kao podsetnik za najbitnije svari koje moram da obavim.




 Evo jednog primera kako znam tačno koje knjige da tražim kada udjem u knjižaru. Kao ljubitelj knjiga kupila bih svaku i kada su akcije totalno poludim i potrošim previše uštedjevine. Ovo je način na koji kontrolišem koliko ću knjiga kupiti i tačno koje ću kupiti za odredjeni period. Npr ne mogu da pročitam 10 knjiga za mesec dana (iako bih želela) imam mnogobrojne obaveze koje treba uskladiti kao što su posao, prijatelji, porodica, dečko, sredjivanje, moje vreme, blog, youtube, vreme za odmor, vreme za čitanje itd. Znajući da čitam pola sata - sat pred spavanje, pročitam 3-4 knjige mesečno. Znači da mi nije potrebno da kupim više od 4 knjige. To je jedan primer koji meni pomaže, ne znači da će i vama.




Iskreno se nadam da vam se ovaj post dopada, bilo mi je neugodno i teško da javno pokažem svoj planer, ali uradila sam u nadi da će nekome pomoći. Pišite mi u komentarima kako vam se dopada post ♥



 Ukoliko niste pogledali moje vlogove iz Vrnjačke Banje možete pogledati sada:









Moji linkovi:
Snapchat: dada-kristina


BUSINESS EMAIL- kristina.vujnovic94@gmail.com

5 коментара:

  1. Znam da nije lako podijeliti nešto lično kao nešto javno. Uvijek postoji ta doza srama, i nelagode pri tome. Jer neke stvari moraju da ostanu lične, zato se tako i zovu. Ja sam stvarno prijatno iznenađena što ti jesi podijelila ovdje sa nama to i stvarno svaka čast ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj, divan planer, zaista si sve lepo osmislila, bez da zaboravis ista! Odlican poost! Jako mi se dopada kako organizujes stvari! Inace da najavim, za dan ili dva ide post na temu tvog pokloncica, gotov je, samo jos da dodje na red! Ljubim te puno!

    I follow you. Visit me, and follow back. Hope see you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Ne kaže se džabe pametan piše, budala paamti. Divan planer i odlična vrsta i sam način organizacije, ja sve pišem na sticky notes kako ne bih zaboravila xd

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Hi, interesting post. I'm your new follower ★

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam planere, ovaj tvoj je presladak, uredan, minimalistički a opet sjajno odrađen :)

    Novi post: recept sa piletinom! | Instagram

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...