3. 9. 2017.

Curly Hair Tutorial + Video

   Često umem da kažem da obožavam svoju kosu i da mogu da idem i bez šminke i bez nakita, u helankama i japankama ali samo ako mi je kosa sredjena. Svakodnevno dobijam pohvale za svoju kosu i rado ih prihvatam. 





   Vrlo često nosim lokne, ja ih zovem neuredne lokne, pravim ih malo drugačije nego obične. U videu na mom YT kanalu možete videti da ih uvijam odozgo na dole i da ih ujutru samo razbarušim.
Ljudi to ne vidjaju često, svi me pitaju kako ih pravim, a veoma je lako.
   Nadam se da će vam video biti od pomoći, planiram da snimim i kako pravim lokne za svečane prilike, ukoliko vas zanima zapratite moj YT kanal kako bi vam stiglo obaveštenje kada objavim
.






OBAVEŠTENJE:
Pobednike nagradnje igre ću izvući ujutru, pre posla, i označiću na INSTAGRAMU.


Moji linkovi:
Snapchat: dada-kristina


BUSINESS EMAIL- kristina.vujnovic94@gmail.com

13 коментара:

  1. Amazing hair! Love it!

    ________________________

    www.wiznawizna.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. That curls are perfect!

    I`m following your blog with a great pleasure by GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  3. Moja kosa je izuzetno tanka i opada, tako da mi je nemoguće napraviti ovako divne i bujne lokne, ali iskreno tebi savršeno stoje *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno imas prelepu kosu. Lokne ti divno stoje i svaka rec je suvisna <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  5. kKristina draga, odusevljavas me svojom kosom, zaista,! Predivna je, i moj definitivni goals. Sama boja je ocaravajuca, a kvalitet jako visok! Vidi se da dosta ulazes u negu kose i brines o njoj sto je pohvalno! Divan post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  6. Hey! Hi!
    I really liked the post hehe. I just got to know your blog and I'm following it, will you still give me back?. Thank you. Thank you.

    A hug!

    ОдговориИзбриши
  7. Gledala sam video,super je tako jednostavno a opet izgleda baš lijepo!



    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  8. I love your hair! Thanks for visit my blog

    http://inecommercialeout.blogspot.co.uk

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Fantastic result! I love your hair:)
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...