19. 9. 2015.

TMI TAG

   U poslednje vreme na dosta blogova vidim popularne TAG postove i volim da ih čitam. Nekako imam osećaj da sam malo bolje upoznala tu osobu. Zato sam rešila da uradim i ja jedan. Nisam nominovana, sama sam googlala i izabrala jedan, ali zato ću da nominujem 2 osobe. :)

Pa da počnemo..



Šta imaš na sebi?  Šorc i majicu.

Da li si ikada bila zaljubljena? Jesam.

Užasni raskid? Moglo je i gore.

Koliko si visoka?  Oko 160cm.

Koliko kilograma imaš?  58+2=dijeta!

Imaš li tetovaže?  Ne,ali uskoro cu imati, nadam se.

Omiljena serija?  Rubi definitivno.

Koliko imaš godina? Pre 4 dana napunila 21.

Omiljena boja? Roze.

Glasna ili tiha muzika? Hmm pre sam za slušalice.

Gde ideš kada si tužna? Zaključam sobu i u krevet.

Koliko ti treba vremena da se istuširaš?  Desetak minuta.

Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru? Oko pola sata, ako se šminkam.

Jesi li se ikada potukla?  Jednom u Osnovnoj školi.

Zašto pišeš blog?  Zato što volim.

Strahovi? Uh mnogo sam plašljiva, plašim se grmljavine, mraka, ne smem da gledam horor filmove...

Šta te je poslednji put rasplakalo? Neka rasprava oko rodjendana.

Kada si poslednji put nekome rekla volim te?  Juče

Značenje iza naziva tvog bloga? Dugo imam stranicu na fb Only for girls kada sam rešila da napravim blog nisam ni razmišljala o nazivu jer sam pre par godina danima mozgala kako da nazovem stranicu.

Poslednja knjiga koju si pročitala? Šampanjac mog života - Jasmina Ana.

Poslednja osoba sa kojom si razgovarala? Preko telefona sa dečkom, a sada slušam bratića kako je bilo u igraonici.

Odnos između tebe i poslednje osobe kojoj si poslala poruku?Poslednju poruku sam poslala rodjenom bratu i super se slažemo, bolje nego kad smo bili mali.

Omiljena hrana? Slatkiši.

Tvoje poslednje putovanje je bilo gde? Crna Gora, milina B)


Mesto koje želiš da posetiš?  Za sada razmišljam samo kako ću sledeće godine u Grčku.

Imaš li simpatiju? Haha imam :D

Kada si poslednji put poljubila nekoga?  Malopre,brata.

Treniraš li neki sport? Ne, jedva ustanem iz kreveta.

Pesma koju pevušiš?  Od jutros pevam ''Do what you want with my body''. 

I došli smo do kraja, nadam se da Vam se post dopada. Nominujem Cruella de Mimi iii Young fashion jedva čekam da pročitam Vaše postove :)

7 коментара:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...