21. 9. 2015.

Šta sam kupila

   I kao što sam već napisala za rodjendan sam dobila nešto novca da kupim farmerke i patike koje mi se dopadaju. Medjutim ja sam sa sobom ponela svu uštedjevinu i sve potrošila. Ups, nazad na štednju!


     Kupila sam krem čizme i torbu za jesen a možda i proleće
.




   Ove čizme su mi se mnogo dopale zato što mogu da budu i plitke i duboke. Naravno morala sam da nadjem i neku torbu, pa sam kupila ovu jer ima iste zlatne lančiće kao i čizmice.



   Ovu torbu sam kupila prvu, ne znam zbog čega, dopala mi se boja, nemam uz šta da je nosim ali zatrebaće jednog dana.



Farmerke sam htela skroz uske, uvek nosim sa širokim nogavicama jer mislim da mi bolje stoje, mada mišljenja se menjaju,sada sam poludela za uskim farmerkama, pa sam kupila svih boja.



Ovu torbu sam dobila od sestre i odmah sam je stavila na rame, mnogo mi se dopada.



To bi bilo to, kada ovako pogledam stvari je malo a otišlo mnogo novca. Da li i vi ponekad poludite u kupovini? Nadam se da nisam jedina!

22 коментара:

  1. preslatka paris torba

    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Bež čizmice su prelepe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Uske farmerke su predobre i sigurna sam da će ti super stajati kao i svima! :)

    jasminadi.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post! Sve mi se svidja :) ♥ Zaprati me ako zelis :) http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Paris torba je prelepa :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Plava torba je prelepa :)

    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post, divne stvarčice :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa, unaprijed hvala :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. I like those jeans - that's great to have all the basic colors in your wardrobe.
    Thanks for your comment on my blog, started following you too!

    KATE&STUFF| Blog

    ОдговориИзбриши
  9. I love those items <3
    Would you like to follow each other? Let me know and I follow you back:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Druga tašna je savršena kao i ove bele pantalone. Odličan post!
    svetjednedevojke.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hi dear! You have a nice blog, I like it:)
    Follow each other?
    Have a nice day,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  12. Lepe cizmicee :)

    timeless-blogging.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. I ja volim uske hlače, pogotovo crne ili u tamnim bojama :) lijepa kupovina ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Nisi jedina ne brini hh <3
    Predivne cizme,a pogotovo mi se svida ova druga torba,pre je,no i sve ostalo mi se svida,sve u svemu,zanimljiv post (Y)
    Posjeti i moj blog,ako nades vremena,imenjakinjo :D

    beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  15. Joooj curo nemaš pojma koliko mi je drago što nisam jedina koja ode "samo po dvije majice" pa na kraju napuni pola ormara hahah. U svakom slučaju nemaš za čim žaliti, kupila si divne stvari. Uske hlače su mi osobno mnogo ljepše od onih sa širokim nogavicama, super je što si se odlučila malo promijeniti stil jer .... zašto ne ? Uglavnom, one mi se možda i najviše dopadaju. Čizme su također divne, to je ono što mi je baš zapelo za oko, ali sve u svemu zbilja si se dobro opremila :)
    Mnogo bi mi značilo kad bi odvojila par minuta vremena i posjetila moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Joooj curo nemaš pojma koliko mi je drago što nisam jedina koja ode "samo po dvije majice" pa na kraju napuni pola ormara hahah. U svakom slučaju nemaš za čim žaliti, kupila si divne stvari. Uske hlače su mi osobno mnogo ljepše od onih sa širokim nogavicama, super je što si se odlučila malo promijeniti stil jer .... zašto ne ? Uglavnom, one mi se možda i najviše dopadaju. Čizme su također divne, to je ono što mi je baš zapelo za oko, ali sve u svemu zbilja si se dobro opremila :)
    Mnogo bi mi značilo kad bi odvojila par minuta vremena i posjetila moj blog: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  17. Great:) kiss

    i'm following you via gfc, hope you can follow me back

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    ОдговориИзбриши
  18. Amazing post..Well done! I really love your blog. Keep going.
    Many kisses
    Lady Fur

    Please check my last post blog www.welovefur.com

    ОдговориИзбриши
  19. Jao, i ja nekad imam običaj da kupim torbu koja mi se dopadne, a ne ide mi ni uz šta (i ne samo torbu, već i druge stvari haha). Neka si kupila farmerke, to se na kraju uvek najviše iznosi.

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...