20. 8. 2015.

Inspiration

   Nemam nekih ideja za post,volela bih da ubacim neki svoj outfit, ali još uvek nemam hrabrosti da se slikam. Zato evo jednog inspirativnog posta, ideje koje se meni dopadaju, nadam se da će se dopasti i vama.

 

   Bele pantalone, krem torba, elegantne cipelice, majca nežno roze. Tako elegantno, tako lepo i tako ženstveno.


   Top + duboka suknja,popularno ovog leta i svaka devojka treba da ima bar jedan kratak top u svom ormaru. Ovo je nešto što bih ja obukla (možda malo dužu suknju) ali po mom mišljenju boja je pun pogodak!





   Trijangl kupaći kostimi su hit ovog leta! Žuti mi se najviše dopada, mada nemam ni jedan, planiram da kupim kada počnu sniženja, a i ne izgledam ni približno kao devojka sa slike, mada bih volela, a ko ne bi?


 

    Nešto što verujem da svaka devojka već ima, neizbežno, udobno, ide uz sve i odlično stoji. Teksas šorc.



    I evo nešto što mi se mnogo dopada. Ombre u boji, mada se ne bih usudila da ih uradim. Da li se vama dopada?

 


   Želim da naglasim da su sve slike preuzete sa We heart it.


   Ukoliko želite dnevne inspirativne fotke zapratite me na instagramu OVDE


   Nadam se da vam se post dopao, jedva čekam da pročitam vase komentare. 

6 коментара:

  1. Ja sam zelela ombre kao Kylie Jenner ali ga nisam uradila....♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super,ne lazem :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se svidja ovaj post. Bas je lepa ova frizura.

    Uclanila sam se u tvoj blog, pa ti uzvrati ako zelis
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dobar post, imaš follow. Prati i ti mene. <3


    http://adnnaacorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! :)<3

    http://sarahmakeupp.blogspot.com <- učlanite se jer uskoro radim ogroman giveaway sa šminkom i back to school stvarima!

    ОдговориИзбриши
  6. Post je odlican,ja takodje obozavam ovaj kupaci <33

    tijanaqueenoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...