7. 8. 2015.

Divan san

   Svi imamo one divne snove koji nam ulepšaju jutro, a možda i dan. Ne sećam se kada sam poslednji put spavala 12 sati, od 23 do 11, umor mora jednom da stigne. Ali vredelo je, sanjala sam tako lep san, ustala sam bez problema i celog dana mi se samo lepe stvari dešavaju.

   Srela sam drugaricu iz OŠ i slatko se ispričala na putu do posla, dobila sam pohvalu od šefa, dobro sam obavila posao, osećam se sjajno, a tako i izgledam. Još sam srećnija jer mogu svoju sreću da podelim sa vama.

   Da li snovi mogu da utiču na naše raspoloženje? O da!

  Naravno, sanjala sam nešto sto nema šanse da se dogodi nikada, ali ostanu neke slike u glavi, kada zatvorim oči vidim ih i odmah se nasmešim. Nema ništa lepše nego taj osećaj da ste srećni i zadovoljni, a ništa nije trebalo za tu sreću, samo san.

   Sada, dok sedim na poslu, pitam se kada bih svaku noć imala ovakve snove da li bi mi svaki dan bio ovako uspešan?



Нема коментара:

Постави коментар



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...